Klausimai ir atsakymai

  1. Kaip NEDIS nustato kainas?
  2. Kaip pateikti užsakymą?
  3. Kada galima pateikti užsakymą?
  4. Per kiek laiko NEDIS pristato prekes?
  5. Kaip NEDIS pristato mano nusipirktas prekes?
  6. Kokios pristatymo kainos?
  7. Ar galiu savo užsakymą pasiimti pats (arba gal kas nors gali tą už mane padaryti)?
  8. Kokių veiksmų reikia imtis, jei pristatymas netinkamas?
  9. Kada gausiu sąskaitą faktūrą?
  10. Ar NEDIS suteikia nuolaidų?
  11. Ar galima grąžinti nusipirktas prekes?
  12. Ar NEDIS teikia specialių pasiūlymų?
  13. Kaip pakeisti savo adreso duomenis?
  14. Ar galima savo internetinėje parduotuvėje naudoti NEDIS vaizdus ir tekstus iš NEDIS?
  15. Kas yra tiesioginis pristatymas?

1. Kaip NEDIS nustato kainas?
NEDIS yra stipri verslo įmonė. Kasdien žvalgomės po tarptautinę rinką ieškodami geriausių kainų, todėl geriausią kainą galime pasiūlyti ir jums. Tai reiškia, kad mūsų kainos yra įvairios. Dirbame pagal keturis su kiekiu susijusios nuolaidos lygius: kuo daugiau užsakote, tuo mažesnė kaina. Į mūsų kainas neįtrauktas PVM, kiti vyriausybės nustatyti mokesčiai, pristatymo ir galimos pakavimo kainos.

2. Kaip pateikti užsakymą?
Geriausias būda pateikti užsakymą yra per mūsų svetainę arba el. paštu, faksu arba paskambinant. Svetainė: webshop.nedis.com El. paštas
info@nedis.nl
Faksas:
+31 73 5999699 Telefonas
+31 73 5991055
info@nedis.nl

3. Kada galima pateikti užsakymą?
Užsakymą svetainėje galite pateikti visą parą arba faksu, arba mums paskambinti. Skambučių centras veikia pirmadienį–penktadienį nuo 8:30 iki 17:30 (UTC+1).

4. Per kiek laiko NEDIS pristato prekes?
Greitas pristatymas – vienas iš mūsų didžiausių prioritetų. Darbo dieną iki 5:30 (UTC+1) priimtas užsakymas išsiunčiamas tą pačią dieną, kad būtų kitą dieną pristatytas.

5. Kaip NEDIS pristato mano nusipirktas prekes?
Visi pirkiniai pristatomi į paštą ir (arba) per pasiuntinių tarnybas.

6. Kokios pristatymo kainos?
Prie jūsų užsakymo pridedame pristatymo ir draudimo išlaidas.
Išlaidos priklauso nuo jūsų užsakymo vertės:
Užsakymo vertė Pristatymo išlaidos
Mažiau nei 75 eurai – 5,95 euro už užsakymą
Nuo 75 eurų – mokesčio nėra

7. Ar galiu savo užsakymą pasiimti pats (arba gal kas nors gali tą už mane padaryti)?
Mūsų visiškai automatizuota užsakymų ir pakavimo sistema siunčia jūsų užsakymus per TNT tarnybą. Dėl to, deja, jūs negalite pasiimti savo užsakymo patys.

8. Kokių veiksmų reikia imtis, jei pristatymas netinkamas?
Jei pristatytos siuntos turinys skiriasi nuo kvite nurodytos informacijos, tą pačią dieną reikia kreiptis į mūsų Pardavimo skyrių (+31 73 5991055). Turėkite prekės numerį, užsakymo numerį ir pristatymo datą, kad galėtume suteikti jums pačią geriausią paslaugą.

9. Kada gausiu sąskaitą faktūrą?
Sąskaitas faktūras NEDIS siunčia kartą per savaitę. Jei puikiai atitinkate mūsų mokėjimo standartus, pasiūlysime jums kredito limitą.

10. Ar NEDIS suteikia nuolaidų?
Sumokėti bendrovei NEDIS galima dviem būdais. Galima mokėti pagal sąskaitą faktūrą arba tiesioginiu debetu. Jei pasirenkate mokėjimą tiesioginiu debetu, pasiūlysime jums 2 proc. nuolaida sąskaitai faktūrai.

11. Ar galima grąžinti nusipirktas prekes?
Deja, neapdairiai nusipirktų prekių atgal nepriimame. Jei gaunate savo užsakymo neatitinkančią arba sugedusią prekę, per 5 darbo dienas praneškite apie tai, užpildę atitinkamą blanką. Šį blanką galite rasti mūsų svetainėje (www.nedis.com) arba jį galime atsiųsti faksu ar el. paštu. Naudokite šį blanką, kad gautumėte raštišką pranešimą ir patvirtinimą. Jei pripažinsime jūsų skundą, atsiųsime RMA (prekės grąžinimo) numerį. Prekes supakuokite į pažeidimams atsparią pakuotę ir nedelsdami jas atsiųskite mums. Ant pakuotės nepamirškite nurodyti RMA numerio. Mums neleidžiama priimti grąžintų prekių be RMA numerio. Pašto išlaidas už be leidimo grąžintas prekes padengia siuntėjas.

12. Ar NEDIS teikia specialių pasiūlymų?
Specialių pasiūlymų rasite mūsų mėnesiniame specialių pasiūlymų žurnale arba apsilankę mūsų svetainėje. Taip pat galite užsiprenumeruoti mūsų naujienlaiškį, kuriame nuolat galima rasti specialių pasiūlymų.

13. Kaip pakeisti savo adreso duomenis?
Atsiųskite mums faksą arba el. laišką su savo nauju adresu. Fakso Nr.: +31 73 5999699, el. paštas: info@nedis.nl

14. Ar galima savo internetinėje parduotuvėje naudoti NEDIS vaizdus ir tekstus iš NEDIS?
Mes labai norime padėti jums užsitikrinti didesnę apyvartą, pavyzdžiui, internetu. Nors NEDIS turi vaizdų ir tekstų savo svetainėje autoriaus teises, galite juos naudoti nemokamai, iš anksto pasirašę vartotojo sutartį. Daugiau informacijos galima gauti mūsų Prekybos skyriuje. Telefono Nr.:

15. Kas yra tiesioginis pristatymas?
Mūsų tiesioginio pristatymo paslauga mažmenininkai gali naudotis nupirktoms prekėms tiesiogiai nusiųsti vartotojui. NEDIS suteikia šią paslaugą už jus ir veikia kaip paslaugos partneris.